Sunday, July 8, 2018

පරම්පරාවෙන් පරම්පරාවට ....

මේ ලඟදි කවුරුහරි මේ ගෲප් එකේමද මන්ද අහල තිබ්බ, ඔයාලා පළවෙනියටම හෝල් එහෙකට ගිහිල්ල බලපු ෆිල්ම් එක මොකද්ද කියල ...
ඉතිං මම ඕකෙ කමෙන්ට් කියවං ගියා. හුඟක් අයගෙ උත්තරයක් වෙලා තිබ්බෙ Jurassic Park (මාත් ඇතුළුව). තවත් සමහර අයගෙ Titanic . ඉතිං ඔහොම පහලට පහලට යද්දි මෙන්න තියෙනවා උත්තරයක් Jurassic World කියල !!
හෝව් හෝව්. මූට පැටලිලා . ඉතිං මම රිප්ලයි එකක් දාන්න ගියා ,
"Jurassic World කියන්නෙ ළඟදි ආපු එක නෙ බං, අරක Jurassic Park කියල "....
ඔන්න එතකොටම විදුලියක් කෙටුව වගේ මටම තේරුනා, මූට නෙවෙයි වැරදිලා තියෙන්නෙ මටමයි කියන එක . ඒ කියන්නෙ ඒ කමෙන්ට් එක දාපු "දරුවා"( ඒ "කිරි සප්පය" 😂) ඇත්තටම පළවෙනියටම හෝල් එහෙකට ගිහිල්ල බලල තියෙන්නෙ Jurassic World තමා !!! 😱😱

ඒ කියන්නෙ මම කොච්චර නාකිවෙලා ද අනේ දෙයියනේ 😱😱 කියල හිතුන ඉතිං ...

හරි Anyway , මට එතෙනදී ප්‍රත්‍යක්ෂ වෙච්චි තව දෙයක් තමා, සමහර විට මේ ගෲප් එකේම මම දකින සමහර පෝස්ට් වල , ටිකක් පරණ (ඒ කියන්නෙ අනූව දසකෙ වගේ හොඳේ) ඒත් හොඳ ෆිල්ම් එකක් දාල අහනව , "ළඟදි බලපු සුපිරි ෆිල්ම් එකක් කවුද බැලුවෙ" කියල . . ඔන්න එතකොටත් මේ වෙලා තියෙන්නෙ , අන්න ඒ වගේම මල්ලි කෙනෙක් හෝ නංගි කෙනෙක් ලඟදි ෆිල්ම් බලන්න පටන් අරං ... ඉතිං එයාල , ඒ ලෝකය rediscover කරන සීන් එකක් මේ යන්නෙ කියන දේ මට වැටහුණා ....
එහෙම බැලුවම ඇත්තටම දැන් ෆේස් බුක් එකේ ෆිල්ම්ස් බලන සෙට් එකේ පැහැදිලිව අඳුනගන්න පුලුවන් පරම්පරා දෙකක් තියෙනවා කියල හිතෙනව මට . එකක් Jurassic Park හෝල් එකේ බලපු උන් , අනික Jurassic World හෝල් එකේ පලවෙනියට බලපු උන්..... (චිත්‍රපට දෙක උදාහරණ දෙකක් විතරයි ඉතිං )
කොහොමෙන් කොහොම හරි, ස්ටීවන් ස්පීල්බර්ග් කියන්නෙ පරම්පරා අතික්‍රමණය කරන මනුස්සයෙක් කියල ඔප්පු කරමින් ඔන්න executive producer විදියට Jurassic World එකේ දෙවෙනි එකත් අරං ඇවිල්ල ...
දැන් ඒකත් බලන්න යන්න ඉන්නෙ...
මොන්ටිසෝරි යන වයසෙ පොඩි එකෙක් විදියට Jurassic Park, පරණ ලිබර්ටි හෝල් එකේ බලල කොච්චර ගැම්මක් , පිස්සුවක් හැදුනද කිව්වොත් , ගෙදර ඇවිල්ල මැටියෙන් ඩයිනෝසෝර්ල හදල පුංචියට Jurassic Park එහෙකුත් දැම්ම. ඒ කාලෙ දැන් වගේ ප්ලාස්ටික් ඩයිනෝසෝර්ල හිටියෙ නෑ සෙල්ලම් බඩු කඩවල් වල. මොකද ඇත්තටම ඒ trend එක ඇති උනේ Jurassic Park ෆිල්ම් එකෙන් පස්සෙ .
කොහොම උනත් , මුල් ෆිල්ම් එක 2D විදියට බලල උනත් අර මොන්ටිසෝරි වයසෙ හිටිය පොඩි එකාට දැනුන තරම් සැරට, දෙවෙනි එක 3D විදියට බලපු ලොකු එකාට දැනුනෙ නෑ .

හැබැයි, Jurassic World කියන්නෙත්, Jurassic Park මුල් ෆිල්ම් එකේ reputation එකට හානි නොකරපු පට්ටම ෆිල්ම් එකක් බව කියන්නම ඕනෙ....
මූණු පොතේ කතා බහ

No comments:

Post a Comment