Sunday, July 8, 2018

28

28 බැලුව .
මට නම් කම්මැලියි.
හරි හරි ඔව් ඉතිං .
තේරුම් ගන්න මොලේ ඕනෙනෙ . ගැඹුරුයි . හා.

පැයෙන් කියන්න පුලුවන් කතාව පැය එකහමාරක් ඇදල කියලයි මට නම් හිතුනෙ.
අනික මේක ලංකාවේ වෙන්න පුලුවන් /වෙන විදියට හිතල හදපු එකක්ද? එහෙමත් නැත්තං අධ්‍යක්ෂවරයගෙ හිතේ තියෙන ෆැන්ටසි රටක් ඇතුලෙ වෙන එකක් ද?
මම එහෙම ඇහුවෙ මේකයි, මේකෙ පෙන්නන සම්පුර්ණ සිද්ධියම ටිකක් අභව්‍ය ගතියක් තියෙනවා . මොකද අතපය හතර හොඳට තියෙන , හම්බ කරන මිනිහෙකුට තමන්ගෙ ගෑනිගෙ මිනිය ගමට ගෙනියන වැඩේ ඔයිට වඩා හොඳට ඕන හැටියෙ කරන්න පුලුවන් කියලයි මට නම් හිතන්නෙ .
අනික, අර මිනී පෙට්ටිය පහලට වැටුනු වෙලාවෙ, එතෙන්ට වට වුනු මිනිස්සු හැසිරෙන විදිය ? ටිකක් අවුලක් නැද්ද? ලංකාවේ මිනිස්සු ඔහොමද? ඔයිට වඩා ප්‍රතිචාර දක්වනව නේද ? තව තැනක, අර කොල්ල මිනී පෙට්ටිය අල්ලගෙන වහල උඩ යද්දි හූ කියන එක? එහෙම කරනවද ලංකාවේ ගම්වල මිනිස්සු ? ඒක හූ කියන්න දෙයක්ද ? අනේ මන්ද ඉතිං , මට නම් එතන හූ කියන්න දෙයක් නෑ. මට හිතුනෙම, ඒ හූ කියවිල්ල අවසානෙ අබසිරි උන්ට බනින කෑල්ල , ඒ දෙබස, එතෙන්ට දාගන්න ඕන නිසා කෘතිමව ඔබපු සීන් එකක් කියලයි .
තව එකක් තමා , අර සුද්දි බාත් රූම් එකේ නානව එයාගෙ මාමා හොරෙන් බලන් ඉඳලා , සුද්දි හෙලුවෙන් නාපු නිසා ගමෙන් යන්න උනා කියන කතාව ... ඇත්තටම ගම් වල ඔහොම ඒව වෙනවද ? මම අහන්නෙ නාන එක හොරෙන් බලන එක නෙවෙයි , අදාළ ගෑනි බාත් රූම් එක ඇතුලෙ හෙලුවෙන් නාපු එක , ගමෙන් යන්න තරම් ලැජ්ජා සහගත , හූ කිවයුතු දෙයක් යැයි සලකන ගම් පලාත් ලංකාවේ තියෙනවද ?

ඊට අමතරව , මේක ලංකාවේ හොඳම ෆිල්ම් එක වීම ගැන ඉතිං අවුලක් නෑ . මොකද ඉතිං ලංකාවේ අනික් හැදුනු ෆිල්ම් වලට සාපේක්ෂව , මේක හොඳ නිසා . ඒත් , මේක ආසියාවේ හොඳම චිත්‍රපටය උනේ කොහොමද කියලනම් නොතේරේ .
අනික ඉතිං මේකෙ පෙන්නන "රටවැසියො" හැසිරෙන ආකාරය සහ ලංකාවේ මිනිස්සු සාමාන්‍ය ජීවිතේ ඕවගේ දේකට ප්‍රතිචාර දක්වන විදිය අතර ලොකු පරතරයක් තියෙනවා කියන එක ලංකාවේ එකෙක්ට තේරුනත් (මන්ද ඉතිං මට නම් එහෙමයි ), මේක බලපු වෙන රටවල උන්, ලංකාවේ උන් මෙහෙමයි කියල හිතන්න ඇති.
මූණු පොතේ කතා බහ

No comments:

Post a Comment