දැන් ඔය හැමෝම ලංකාවේ අධ්යක්ෂකවරුන්ටයි ෆිල්ම් ඉන්ඩස්ට්රි එකේ ඉන්න ඔක්කොම උන්ටයි බනිනවනෙ හොඳ ෆිල්ම් හදන්නෑ අරකය මේකය අර ඉන්දියාවෙත් හදනව මෙහෙ තමා නැත්තෙ ... කියල ,
ඒ උනාට මට නං හිතෙන්නේ මේ ලංකාවේ බහුතරයකගේ රස වින්දනයෙ අවුලකුත් තියෙනව.
ඔන්න එක දවසක් , මේ කියන්නේ 2005 අවුරුද්දෙ , මායි තව එකෙකුයි ගියා King Kong බලන්න . මේ කියන්නෙ Peter Jackson හදපු එක . ලිබටි පරණ හෝල් එකේ බැලුවෙ. ඔය ෆිල්ම් එක බලපු අයට මතක ඇති ඕකෙ මුල සීන්ස් ටික යන්නෙ ස්කල් අයිලන්ඩ් එකේ, ඊට පස්සෙ සීන්ස් ටික යන්නෙ නිව්යෝක් වල. ස්කල් අයිලන්ඩ් එකේ අන්තිමට කොන්ග්ව අල්ල ගන්න උගේ මූණට දමල ගහනව ක්ලෝරෆෝම් බෝතලයක්ම ඒකෙන් උට සිහි නැති වෙලා උගෙ ඇස් දෙක පියවෙනවට සමගාමිව තිරයත් අඳුරු වෙලා යනව. ඊට පස්සෙ සුලු මොහොතක් හෝල් එක අඳුරෙ තිබිල ආයි පටන් ගන්නෙ නිව්යෝක් වල නියොන් එලි වලින් දැල්වෙන නාම පුවරු පෙන්නන සීන් එකකින්. ඔන්න ඔතෙන්දි, හෝල් එකේ බාගයක් විතර නැගිටල යන්න හැදුව ෆිල්ම් එක ඉවරයි කියල හිතල. පස්සෙ හෝල් එකේ වැඩ කරන උන් ඇවිත් අරුන්ව ආපහු වාඩි කෙරෙව්ව ෆිල්ම් එකේ තව තියෙන්ව කියල . ෆිල්ම් එකට ආස නිසා ආපහු සැරයක් වෙන හෝල් එකක බැලුව, එතනත් ඕකම වුනා.
මං අහන්නෙ, එතනින් ෆිල්ම් එක ඉවරයි කියල හිතන්න තරම් ගොන්ද මේ මිනිස්සු? කතාව ඉවර උන් නෑ, අරූට සිහි නැති උනා විතරයි කියල තේරෙන්නෙ නැද්ද ?
ඇත්තටම මට නම් තේරුම් ගන්න අමාරුයි මොනව බලන්නද හෝල් එකේ ඇවිත් වාඩි වෙන්නෙ කියල ඔය වගේ අය. ඉතින් ඔන්න ඔය වගේ කට්ටියක් නම් ප්රේක්ෂකයො විදිහට ඉන්නෙ, ඒ වගේ අයට අර ප්ලොට් ට්විස්ට් තියෙන, කල්පනා කරල තේරුම් ගන්න ඕනෙ වෙන, තප්පර කිහිපයක් මග ඇරුනොත් තේරුම් ගන්න බැරි වෙන ජාතියෙ ෆිල්ම් හදල වැඩක් තියෙයිද?
ඉතින් මට හිතෙනවා , ලංකාවේ සමහර අධ්යක්ෂකවරු මේක දැන ගෙන උවමනාවෙන්ම මොට්ට ෆිල්ම්ස් හදනව කියල බහුතරයට ගැලපෙන්න.
මේකට එක උදාහරණයක් තමා උදයකාන්ත වර්ණසූරිය . එයා මුලින් හදපු ෆිල්ම්ස් සහ දැන් හදන ෆිල්ම්ස් සංසන්දනාත්මකව බලන්න . නිකං, "මේ මැට්ටො ටිකට ගැඹුරු දෙයක් තේරුම් ගන්න බෑ, කීයක් හරි හොයා ගන්න ඕනෙ නම් බහුතර මැට්ටන්ට තේරෙන විදිහට ගොබ්බ විදිහට හදල දාන්න" ඕනෙ වගේ ලෙවල් එකක ඉන්නෙ කියල හිතෙනව.
(මගේ පුද්ගලික අදහසක් පමණි. )
මූණු පොතේ කතා බහ
No comments:
Post a Comment